Organisator

Partners

Overzicht sprekers

Herbert Hofmann

59e4977829e49.jpg
Herbert Hofmann

Herbert Hofmann is een van de deelnemers aan ons "Shopping in Tomorrow's Store" debat, dat wordt gemodereerd door Axel Keller. Hofmann is geboren en getogen in de Tiroolse Alpen, waar hij geografie studeerde. Door in Stockholm te leven en te studeren en daarna naar Berlijn te verhuizen, werd hij ge├»nspireerd om te werken in mode en design, zijn grootste passie. Hij liep stage bij het PR bureau Agency V, waar hij labels als Henrik Vibskov, Wood Wood en Weekday onder zijn hoede nam toen ze hun intrede maakten op de Duitse markt. Tijdens die periode kreeg hij het aanbod om aankoper en creatief directeur te worden voor Voo Store, die zijn deuren eind 2011 ging openen. Voo Store's missie was om luxe op een nieuwe manier te kunnen voorstellen. Hun selectie labels en  de communicatie errond is een weerspiegeling van de Berlijnse lifestyle. Voo Store, een jonge en zelfstandige onderneming met een winkel de moeilijke Berlijnse buurt Kreuzberg, is erin geslaagd het vertrouwen van merken als Nike, Jil Sander, Marni en Prada te winnen dankzij het volgen van hun smaak en intu├»tie. Hofmann is ook verantwoordelijk voor de social media accounts om alle communicatie eenzelfde stem te geven. Daarnaast gaf hij de voorbije semesters ook colleges in 'Merchandising and Retail' aan ESMOD, de Parijse modeschool.